Prezesem Cedrob SA jest również Andrzej Goźdowicz. Rozpoczął działalność od zera. Obecnie Cedrob jest liderem rynku drobiu i mięsa w Polsce. Do 2022 roku firma osiągnęła zysk w wysokości 412 mln zł. Cedrob dostarcza swoje produkty do siedemdziesięciu krajów.
Zatrudnia ponad 4000 pracowników. Chociaż jego aktywa są niejasne, uważa się, że są wielomilionowe.
Tabela z danymi personalnymi i zawodowymi Andrzeja Goździkowskiego:
Dane osobowe | Informacje |
---|---|
Imię i nazwisko | Andrzej Goździkowski |
Data urodzenia | 1959 |
Stanowisko | Prezes zarządu Cedrob SA |
Edukacja | Wydział Prawa Uniwersytetu Łódzkiego |
Branża | Przemysł mięsny i drobiarski |
Firma | Cedrob SA |
Zysk netto firmy | 412 milionów PLN (2022) |
Główne rynki | Polska, rynki zagraniczne (70 krajów) |
Liczba pracowników | Ponad 4000 |
Życie prywatne | Żonaty, trójka dzieci |
Majątek Andrzeja Goździkowskiego
W 2020 roku Cedrob nabył część Zakładów Mięsnych Henryk Kania. Dla ekspansji firmy w sektorze mięsnym przejęcie to stanowiło punkt zwrotny. Goźdowicz był mocno zaangażowany w kampanię przeciwko ustawie „piątka dla zwierząt”. Opowiadał się za potrzebami hodowców i rolników.
Relacje biznesowe i polityczne
Polityka jest mu raczej bliska. Jak pokazały liczne spotkania, utrzymuje kontakty z rządem. Wiele osób uważa go za główną siłę w sektorze.
Zagraniczne inwestycje i przyszłość firmy
Cedrob to firma z dużymi ambicjami. Krążą plotki, że fundusz ADQ z siedzibą w Abu Zabi chce kupić firmę. Okazja może być warta dwa miliardy dolarów.
Goźdowicz jest motorem napędowym silnej korporacji Cedrob. Jej sukces wynika z jego umiejętności zarządczych.
Przyszłość Cedrob i rola Goździkowskiego
Jego poglądy polityczne i zaangażowanie w ważne dyskusje branżowe pomagają zdefiniować postawę firmy. Cedrob stale się rozwija i inwestuje na nowych rynkach.
Goźdowiczowski to postać ciekawa i kontrowersyjna. Podczas gdy niektórzy postrzegają go jako bliskiego polityce, inni uważają go za wizjonera.
Ale Cedrob staje się coraz silniejszy. Przyszłość Cedrobu rysuje się w jasnych barwach. Firma rozwija się stopniowo i wchodzi na nowe rynki.